Splošni pogoji spletnih strani na domeni zasij.si so v lasti Zašij.si, Katja Pečar, s.p..
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in OZS ter mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno stranjo upravlja Zašij.si, Katja Pečar, s.p.. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje https://zasij.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto prodajalca (ime in sedež prodajalca, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Izdelki in storitve na spletni strani Zašij.si se redno posodabljajo. Pri naročilu izdelkov s stranko stopim v stik preko navedenega maila in/telefona, ter se pisno dogovorimo o dobavnem roku in načinu prevzema/pošiljanja izdelka. V kolikor izdelki niso na zalogi, se s stranko dogovori vse potrebne podrobnosti o izgledu, velikosti in roku dobave po elektronski pošti ali po telefonu. Vsa naročila so zavezujoča.
Personalizirana naročila izdelkov
Večino izdelkov se da naročiti tudi po želji strank. Od personaliziranega naročila ali naročila po željah in navodilih strank ni možno odstopiti in ga je stranka dolžna plačati, če je pristala na izgled izdelka in mere ter specifike izdelka ustrezajo naročenim.
Prijave in plačilo kotizacij za tečaje in ostale dogodke
Prijava na tečaj in ostale dogodke se izvede z izpolnitvijo spletnga obrazca ali preko e-pošte info@zasij.si. Spletna prijava in strankina potrditev termina se šteje kot pogodba o opravljanju storitev. Potrditveni email z dogovorjenimi termini in urami, poslan prijavljeni osebi, šteje za potrdilo o sklenjeni pogodbi.
Navodila za plačilo in rok plačila za posamezni tečaj oz. druge dogodke prejmejo vsi prijavitelji po prijavi na e-poštni naslov, ki so ga navedli na prijavnici.
S prijavo in plačilom kotizacije na katerokoli storitev ali izobraževalni program se prijavitelj zavezuje, da v opredeljenih rokih uredil plačilo, posredovanje določenih informacij potrebnih za uspešno sodelovanje ali druge dogovorjene obveznosti.
Odpoved prijave
Ponudnik si pridružuje pravico, da vsako prijavo zavrne oz. odpove brez obrazložitve. To velja tudi v primeru, da je stranka že nakazala denar. V tem primeru ponudnik denar vrne.
Odpoved s strani stranke v primeru prijave na tečaj in ostale dogodke je možna le v pisni obliki, posredovani po e-pošti na naslov info@zasij.si ali po redni pošti. Skrajni rok za pisno odpoved brez obveznosti plačila kotizacije je 7 dni pred datumom začetka tečaja oz. drugega dogodka. V kolikor je odpoved poslana po redni pošti, se pravočasnost ugotavlja na podlagi poštnega žiga z datumom na ovojnici pošiljke. V primeru kasnejše odpovedi prijave, vam bo ponudnik kotizacijo zaračunal v celoti.
Odpoved s strani stranke po preteku roka iz prejšnjega odstavka, v skladu s 13. tč. 5. odst. 43. č) člena ZVPot, ni možna, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega naročila (kot naročilo šteje prijava, kot izrecno predhodno soglasje pa šteje prejem prijavnice, s katero soglaša, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Za posamezne tečaje, druge dogodke in storitve lahko veljajo posebni pogoji poslovanja, ki so navedeni na prijavnici in se mora prijavitelj z njimi izrecno strinjati.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob opravljeni storitvi
- z nakazilom na bančni račun Zašij.si, Katja Pečar s.p. po ponudbi oz. predračunu.
Stroški pakiranja in dostave so plačljivi, razen, kadar je dogovorjeno drugače.
Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.
Kupoprodajna pogodba (naročilo ali prijava na izobraževanje) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme potrditev naročila oz. prijave na vpisan elektronski naslov.
Minimalna vrednost naročila
Minimalnega zneska naročila na spletni strani ni.
Cene
Cene ne vsebujejo DDV, ker Zašij.si, Katja Pečar s.p. nisem zavezanka za obračun DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Akcijske cene izdelkov, ki so jasno označene, veljajo izključno samo za izdelke, ki so na zalogi in v času trajanja akcije.
Promocijske kode
Občasno izdamo promocijsko kode, ki prinašajo različne ugodnosti, od različnih ugodnosti do brezplačnih izdelkov/storitev. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se v košarici vnese v posebno okence “koda” in potrdi s klikom na gumb “Dodaj”. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.
Odstop od pogodbe
Odstop od naročenega blaga / izdelkov
Pri pogodbah za naročeno blago, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v petnajstih (15) dneh podjetju na elektronski naslov (info@zasij.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, razen za izdelke po naročilu in personalizirane izdelke, ki so po izvedenem predplačilu in predogledu izdelka (slika po elektronski pošti ali drugih komunikacijskih kanalih) že izdelani Za pravočasno odpoved šteje datum odpošiljanja, razviden s poštnega žiga na ovojnici.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Zašij.si, Katja Pečar s.p., Puštal 163, 4220 Škofja Loka.
Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemam.
Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo.
Vračilo plačila bomo opravili v 15 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. V tem času lahko kupec izdelek vrne v nepoškodovanem stanju, razen v primeru stvarnih napak na njegove stroške, prodajalec pa zagotovi bodisi vračilo denarja, bodisi zamenjavo izdelka.
Če je bil izdelek vidno večkrat uporabljen in/ali dan v kemično čiščenje, za nastalo stanje odgovarja kupec in prodajalec reklamacije ne more upoštevati.
Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, neuporabljeno in v originalni embalaži, ki prav tako ne sme biti poškodovana.
Odstop od naročenih storitev
Odpoved s strani stranke v primeru prijave na izobraževanje je možna le v pisni obliki, posredovani po e-pošti na naslov info@zasij.si ali po redni pošti. Skrajni rok za pisno odpoved od tečaja brez obveznosti plačila je 7 dni po datumu začetka izobraževalnega programa. V kolikor je poslana po redni pošti, se pravočasnost ugotavlja na podlagi poštnega žiga z datumom na ovojnici pošiljke. V primeru kasnejše odpovedi prijave, vam bo ponudnik kotizacijo zaračunal v celoti.
Odpoved s strani stranke po preteku roka iz prejšnjega odstavka, v skladu s 13. tč. 5. odst. 43. č) člena ZVPot, ni možna, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega naročila (kot naročilo šteje prijava, kot izrecno predhodno soglasje pa šteje prejem prijavnice, s katero soglaša, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Za posamezne storitve, izobraževalne programe lahko veljajo posebni pogoji poslovanja, ki so navedeni na prijavnici in se mora prijavitelj z njimi izrecno strinjati.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Pravno obvestilo
Spletna stran zasij.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Zašij.si ter logotip sta v lasti Zašij.si, Katja Pečar s.p., s podatki kot navedeno zgoraj.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@zasij.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Zašij.si, Katja Pečar s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Zadnjič posodobljeno: 10. marec 2024